منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مصاحبه اختصاصی سایت KickBoxingPlanet.com با حِصدی جِرجِس

شخصی:

سوال: تو در هلند متولد شدی،چرا مبارزه زیر پرچم مصر را انتخاب کردی؟

حِصدی جِرجِس: در دوران K-1 بیشتر فایترهای سطح بالا زیر پرچم هلند مبارزه کردند.بهتر بود که کشورهای دیگر هم در مسابقات حاضر باشند.از طرف دیگر مصر یک کشور بسیار منحصر به فرد در کیک بوکسینگ است.من همچنین به خاطر ریشه مصری خود بسیار سرافرازم.

سوال: آیا تو در مبارزه یا در ورزش دیگر بُتی داری؟

حِصدی جِرجِس: بله!البته.پیتر آرتز بُت من است.او در دوران خود به بسیاری از چیزها دست یافته اما همواره همانطور مانده است.من به عنوان فایتر و یک شخص به او خیلی احترام می گذارم.برای من او یک اسطوره و مدل وظیفه است.

سوال: در کنار کیک بوکسینگ ورزش دیگری هم انجام می دهی؟

حِصدی جِرجِس: وقتی که جوانتر بودم فوتبال بازی می کردم،اما در آن خیلی انگیزه واقعی نداشتم.وقتی کیک بوکسینگ را آغاز کردم فهمیدم این ورزش من است.

سوال: در کنار کیک بوکسینگ سرگرمی های دیگرت چیست؟

حِصدی جِرجِس: در کنار کیک بوکسینگ دوست دارم اوقاتم را با خانواده ام بگذرانم.

سوال: آیا دیدن مبارزه دوست دخترت (دنیسه کیلهولتز) در درون رینگ سخت است؟

حِصدی جِرجِس: دیدنش برایم سخت است اما به بیان دیگر من افتخار می کنم.من هنوز هم وقتی او باید مبارزه کند خیلی هیجان زده و عصبی می شوم.من به او افتخار می کنم.او واقعاً کارش را خوب انجام می دهد.

تمرین:

سوال: از کدام قسمت تمرین بیشتر خوشت می آید؟

حِصدی جِرجِس: گفتنش سخت است.اما بعد از یک مسابقه دوست دارم چند تمرین قدرتی و وضعیتی انجام بدهم.در تمامی اوقات تمریناتی که دوست دارم متفاوت هستند.من همیشه در ورزش مشغولم.

سوال: تمریناتی وجود دارد که تو دوست نداشته باشی؟

حِصدی جِرجِس: نه،چیزی وجود ندارد که انجام آن را دوست نداشته باشم.من واقعاً چیزهایی را که انجام می دهم دوست دارم و هر چیزی را با تمرکز و اشتیاق انجام می دهم.

سوال: چرا تصمیم گرفتی باشگاه چاکوریکی را ترک کنی و به باشگاه ووس بروی؟

حِصدی جِرجِس: من واقعاًَ به دنبال چیز جدیدی نبودم.اما گاهی اوقات شما باید تصمیماتی در زندگی بگیرید و این یکی از تصمیمات من بود.برایم آسان نبود،اما من و تام هَرینک درباره آن با هم صحبت کردیم و او به من مشورت خوبی داد.من زمان فوق العاده ای در چاکوریکی داشتم.و برای هر چیزی که یاد گرفتم متشکرم.ولی الان در باشگاه ووس هستم و برای انتخابم خوشحال خواهم بود.

سوال: چه وضعیت هایی در تو از زمان تمرین در باشگاه ووس تغییر کرده است؟

حِصدی جِرجِس: فکر می کنم وضعیت تکنیکی من تغییر کرده است.به نظر من باشگاه های چاکوریکی و ووس بهترین مدارس کیک بوکسینگ در آمستردام هستند،و اگر شما در هر دوی آنها تمرین کرده باشید چیزهای زیادی آموخته اید.این چیزی است که من تجربه کرده ام و حریفانم نیز همینطور.

سوال:چطور وقتی هر روز کیک بوکسینگ تمرین می کنی انگیزه تمرین داری؟

حِصدی جِرجِس:

شما فقط باید چیزی را که روزانه انجام می دهید دوست داشته باشید و تصمیم بگیری که از چه راهی دوست دارید درآمد داشته باشید.شما می توانید انتخاب کنید که یک کارگر باشید که از ساعت هفت صبح تا چهار بعد از ظهر کار می کند و آجر حمل می کند ولی من ترجیح دادم که یک کیک بوکسر حرفه ای باشم.من یک فایترم و تا زمانی که بدنم اجازه دهد مبارزه خواهم کرد.

مبارزه:

سوال: بهترین مبارزه ات کدام است؟

حِصدی جِرجِس: یکی از آخرین مبارزاتم مقابل جاناتا دینیز در مسابقات GLORY 15 استانبول.مبارزه فوق العاده ای از طرف من بود.من می توانم مبارزات بیشتری را نام ببرم اما اگر بخواهم انتخاب کنم من این یکی را می گویم.

سوال: بدترین آسیب دیدگی که دردوران ورزشی خود داشتی چه بود؟

حِصدی جِرجِس: بعد از مبارزه با سِمی شیلت که بینی ام شکست و تا مدتها برای نفس کشیدن مشکل داشتم تا اینکه عمل جراحی کردم.الان خیلی بهتر شده اما به طور 100 درصد خوب نخواهد شد.

دوران It's showtime:

سوال: مبارزات بسیار خوبی در دوران It's showtime داشتی.اما هر کسی مبارزه ات با بَدر هَری را به دلیل آن دیسکالیفه به خاطر دارد.تو این مبارزه را پیروز شدی اما نه آنطور که دوست داشتی پیروز شوی.درسته؟فکر می کنی در این زمان یک مبارزه دیگر با بَدر هَری بهترین مبارزه ای نیست که در ذهنت داشته باشی؟

حِصدی جِرجِس: نه،فکر نمی کنم مبارزه با او بهترین مبارزه باشد .او مهارت های بیشتری شبیه به گذشته به دست نیاورده.اولاً او باید در برابر چند نام بزرگ پیروز شود قبل از آنکه من بخواهم با او دوباره مبارزه کنم.اسامی زیاد دیگری وجود دارد که من می خواهم با آنان مبارزه کنم.در آمستردام آرنا (سال 2010) من آماده بودم که با بَدر 3 راند مبارزه کنم اما او آماده نبود و آن را به دنیا نشان داد.او یکی از کسانی است که باید یک مبارزه دیگر با من را بخواهد چون او یکی از کسانی است که مبارزه را باخته.اما در کنار تمامی اینها،اگر مبارزه ما در سال 2010 ادامه پیدا می کرد،او در برابر من شکست می خورد.هر کارشناس یا داوری می توانست آن را ببیند.

دوران GLORY:

سوال: در مسابقات GLORY 11 شیکاگو ،در مقابل اِرول زیمِرمَن شکست خوردی،چیزی هست که از آن مسابقه آموخته باشی؟

حِصدی جِرجِس: بله دقیقاً.دستهایت را بالا نگه دار!مبارزه عالی پیش می رفت تا زمانی که آن مشت به من خورد.اگر من صاف می ایستادم و دستهایم را بالا نگه می داشتم می توانستم برنده شوم.اما برای اِرول زیمرمن احترام قائلم کسی است که دوست دارد همانند من از مبارزه جنگ بسازد.

آینده:

سوال: هدفهایت برای سال 2014/2015 چیست؟

حِصدی جِرجِس: اهدافم ساده است.پیشرفت کردن و به تماشاگران مبارزات عالی نشان دادن.

سوال: دوست داری با کدام فایتر در آینده مبارزه کنی؟

حِصدی جِرجِس: دوست داشتم با سِمی شیلت مبارزه کنم اما نمی دانم که او هنوز مبارزه می کند یا نه.برای من مهم است با کسانی که می توانند رنکینگ من را بالا ببرند مبارزه کنم.من فقط می خواهم نفر اول باشم.مقابل دانیل گیتا یا ریکو وِرهووِن می تواند مبارزه خوبی باشد.من قبلاً دوبار با آنان مبارزه کرده ام و تمایل دارم با یکی از آنان برای سومین بار مبارزه کنم.

 

[منبع]


نظرات شما عزیزان:

saeed
ساعت13:32---21 مرداد 1393
ممنون از خبرهای بروزت آقا مهدی ، یه سوال داشتم داداش : تو مسابقات k-1 مثلا 16 نفر یا 8 نفری که میان فینال قبلش به چه صورت آمدن بالا منظورم اینه چند نفرن اول که جدول مسابقه اون سال رو میبندن یا مثلا سوپرفایت هایی که در بعضی از مسابقات وجود داره به چه صورته ؟؟؟
ممنون
پاسخ:سلام سعید عزیز.تا اونجایی که من اطلاع دارم و تا سال 2010 سیستم انتخابی سازمان K-1 این طور بود:8 فینالیست سال قبل همیشه تو فینال 16 نفر بودند مگه اینکه مشکلی براشون پیش بیاد.و 8 نفر بقیه به این طریق انتخاب می شدن:1 فایتر از مسابقات Asia Grand Prix،یک فایتر از USA grand prix،یک فایتر از Europe Grand Prix،یک فایتر از Japan Grand Prix،یک فایتر از مسابقات برگزار شده در هاوایی،یک فایتر هم از مسابقات برگزار شده در لاس وگاس و 2 فایتر هم به انتخاب سازمان K-1.اما بعد از فروش برند k-1 به شرکت هنگ کنگی در سال 2011 دیگه سیستم مرتبی برای انتخابی نداشتن و بیشتر فایترها از مسابقات قهرمانی جهان گزینش شدن.مسابقاتی که با قوانین سازمان K-1 بوده.


BARON
ساعت10:12---20 مرداد 1393
سلام.مرسی بابت ترجمه.وبلاگتون تکه...فقط حیف که دیر به دیر خبر پست می کنید
پاسخ:سلام دوست عزیز.ممنون از لطف شما.بله درست می فرمایید ولی دلیلش اینه که واقعاً خبری نیست که ما براتون تو وبلاگ بذاریم.تابستون دوران کم خبری تو کیک بوکسینگ هستش.ممنون از انتقادتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 15 مرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com